سیاست حفظ حریم خصوصی کنترل زی

کنترل زی سامانه هوشمند جمع آوری و خرید ضایعات از مبدا است. این سامانه با هدف بازیافت ضایعات در نظر دارد با مشارکت همشهری های عزیز ضایعات را وارد چرخه بازیافت نماید. از طریق نشانی وب‌سایت ما Http://control-z.ir می توانید سفارش جمع آوری ضایعات را ثبت نمائید. کنترل زی ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، به منظور ارائه بهینه خدمات، اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تلفن همراه را درخواست می نماید. ثبت نام از طریق شماره تلفن همراه صورت می پذیرد و ما پیامک های کنترل زی را به شماره همراه کاربر ارسال خواهیم نمود. کاربران می‌توانند نام و آدرس دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و کنترل زی تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین کنترل زی ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی و برای اطلاع رسانی رویدادها  و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

شما می توانید از طریق ایمیل info@control-z.ir و شماره تلفن 55851400 با مرکز پشتیبانی کنترل زی ارتباط داشته باشید و سوالات خود را مطرح نمائید.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. کنترل زی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

کنترل زی همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی کنترل زی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

کنترل زی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی دلنشینی از حفظ طبیعت را برای همه کاربران فراهم آورد.

0